Az Emid Beosztáskezelő rendszert a cégek valódi igényei hívták életre — és azóta is azok formálják tovább.
Mert mit is akar egy munkáltató? Kezelni szeretné a beosztásokat, szabadságokat, és a munkaügyi szabálytalanságokat. Olyan rendszert szeretne, ami nemcsak nyilvántart, hanem segít megelőzni a hibákat, és betartatja a munkaügyi szabályokat a munkavállalók mindennapi életében. Mindehhez pedig testre szabható beállításokat vár el — hiszen minden cég másképp működik.
Ez az Emid beosztáskezelő röviden. Egy rugalmas, jogszabálykövető, mégis felhasználóbarát rendszer, amely segít a vállalatoknak abban, hogy a munkaidő-szervezés és nyilvántartás könnyű, átlátható és automatizált legyen.
Miért az Emid?
Neked szól az Emid Beosztáskezelő, ha szeretnél ezeken változtatni
- A Cégcsoport több tagvállalatának munkaidő- és szabadságadatai nem kezelhetők egyben egy platformon belül
- Túl sok időt visz el a beosztás-tervezés
- A kimutatások készítése hosszadalmas, és nem fér hozzá mindenki azonnal
- Nincs pontos információ arról, ki jelent meg, ki késett vagy ki hiányzik
- A szabadságokat „össze kell vadászni” több forrásból
- A bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése időrabló manuális feladat

A fenti problémák nálad is előfordulnak?
Amennyiben igen, akkor nézd meg rájuk a megoldásainkat.
- Online rendszer – bármikor, bárhonnan elérhető - mobilról is, mind a munkavállalók, mind a vezető számára
- Könnyen importálható létszámigények – akár napi szinten is, külső forrásból
- Automatikus figyelmeztetések, ha valami nem stimmel (pl. túl kevés ember van beosztva, vagy jogszabály sértések)
- Jogosultságkezelés - mindenki csak azt látja és kezeli, amit kell
- Valós idejű jelenlétadatok – QR-kód, Remote vagy Home Office becsekkolás
- Elektronikus jelenlét vezetés
- Átlátható jelenléti ív, amely importálható az adott bérszámfejtő rendszerbe
- Túlterheltség: a vezetők nem adminisztrálnak, hanem vezetnek
- Hibalehetőség: a rendszer automatikusan kizárja a hibás beosztásokat
- Átláthatatlanság: rendszerezett, aktuális, valós idejű adatok egy helyen
- Követhetetlen folyamatok: minden esemény logolva van – ki mikor lépett be, mit módosított
- Lassú reagálás: ha változás van, minden érintett azonnal látja
- Olyan cégeknek, akik változó műszakbeosztással dolgoznak (pl. áruházláncok, logisztika, rendezvényszervezés)
- Olyan partnereknek, akik egyszerre több telephelyen vagy osztályon is kezelnek külsős és belsős munkaerőt
- Olyan vállalkozásoknak, akik csak szeretnének áttérni az elektronikus jelenlét vezetésre a papírforma helyett
- Olyan cégeknek, akiknek több partnerük, vagy több alcégük van és külön jogosultságokkal, vagy akár egyben is szeretnék kezelni a kapcsolódó beosztásokat









