Emid

Beosztáskezelő

Emid Beosztáskezelő

Az Emid Beosztáskezelő rendszert a cégek valódi igényei hívták életre — és azóta is azok formálják tovább.

Mert mit is akar egy munkáltató? Kezelni szeretné a beosztásokat, szabadságokat, és a munkaügyi szabálytalanságokat. Olyan rendszert szeretne, ami nemcsak nyilvántart, hanem segít megelőzni a hibákat, és betartatja a munkaügyi szabályokat a munkavállalók mindennapi életében. Mindehhez pedig testre szabható beállításokat vár el — hiszen minden cég másképp működik.

Ez az Emid beosztáskezelő röviden. Egy rugalmas, jogszabálykövető, mégis felhasználóbarát rendszer, amely segít a vállalatoknak abban, hogy a munkaidő-szervezés és nyilvántartás könnyű, átlátható és automatizált legyen.

Miért az Emid?

Neked szól az Emid Beosztáskezelő, ha szeretnél ezeken változtatni

  • A Cégcsoport több tagvállalatának munkaidő- és szabadságadatai nem kezelhetők egyben egy platformon belül
  • Túl sok időt visz el a beosztás-tervezés
  • A kimutatások készítése hosszadalmas, és nem fér hozzá mindenki azonnal
  • Nincs pontos információ arról, ki jelent meg, ki késett vagy ki hiányzik
  • A szabadságokat „össze kell vadászni” több forrásból
  • A bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése időrabló manuális feladat

A fenti problémák nálad is előfordulnak?

Amennyiben igen, akkor nézd meg rájuk a megoldásainkat.

  • Online rendszer – bármikor, bárhonnan elérhető - mobilról is, mind a munkavállalók, mind a vezető számára
  • Könnyen importálható létszámigények – akár napi szinten is, külső forrásból
  • Automatikus figyelmeztetések, ha valami nem stimmel (pl. túl kevés ember van beosztva, vagy jogszabály sértések)
  • Jogosultságkezelés - mindenki csak azt látja és kezeli, amit kell
  • Valós idejű jelenlétadatok – QR-kód, Remote vagy Home Office becsekkolás
  • Elektronikus jelenlét vezetés
  • Átlátható jelenléti ív, amely importálható az adott bérszámfejtő rendszerbe

  • Túlterheltség: a vezetők nem adminisztrálnak, hanem vezetnek
  • Hibalehetőség: a rendszer automatikusan kizárja a hibás beosztásokat
  • Átláthatatlanság: rendszerezett, aktuális, valós idejű adatok egy helyen
  • Követhetetlen folyamatok: minden esemény logolva van – ki mikor lépett be, mit módosított
  • Lassú reagálás: ha változás van, minden érintett azonnal látja

  • Olyan cégeknek, akik változó műszakbeosztással dolgoznak (pl. áruházláncok, logisztika, rendezvényszervezés)
  • Olyan partnereknek, akik egyszerre több telephelyen vagy osztályon is kezelnek külsős és belsős munkaerőt
  • Olyan vállalkozásoknak, akik csak szeretnének áttérni az elektronikus jelenlét vezetésre a papírforma helyett
  • Olyan cégeknek, akiknek több partnerük, vagy több alcégük van és külön jogosultságokkal, vagy akár egyben is szeretnék kezelni a kapcsolódó beosztásokat

A rendszer a bonyolultabb, nagy állománnyal rendelkező cégek munkaidő nyilvántartását is lekezeli. Lefedi a kis, közép és nagy vállalatok igényeit is.

Az Emid webes alapú program, csak be kell lépni és már mindenki használhatja is.

Havidíjas konstrukcióban dolgozunk. Az árképzésünk rugalmas, függ a konkrét igénytől és a cég méretétől.

Alapvetően nagyon gyorsan. Igazából az igényektől függ, illetve az adatok mennyiségétől. Fel kell tölteni a rendszert adatokkal és már működik is. Az adatfeltöltés történhet rögzítéssel, vagy API-n keresztül.

Beléptetés

Munkaidőnyilvántartás – pontosan, egyszerűen, digitálisan

Az EMID rendszerben minden ledolgozott óra pontosan rögzül. Nincs többé elírás, utólagos tippelés vagy véget nem érő egyeztetés. Az időadatok valós idejűek, naprakészek és exportálhatók bérszámfejtéshez.

Beléptetési módok

Az Virtuális beléptető rendszer egyszerre támogatja a helyszíni, a távoli (remote) és a home office munkavégzést is. Lehetővé teszi, hogy minden belépés digitálisan, mégis biztonságosan, szabályozottan történjen.

  • QR Kódos - beléptetés helyszíni jóváhagyssal
  • Remote - beléptetés távoli jóváhagyással
  • Home Office - csekkolás önálló vezetéssel
  • Geo check - beléptetés engedélyezett területen belül
  • QR kapu - beléptetés kihelyezett okoseszközzel
  • Elektronikus jelenléti ív vezetés

Beosztás készítés

Gyorsan, átláthatóan, jogszabálykövetően

Akár általános, többműszakos, munkaidőkeretes vagy kötetlen munkarendről van szó, az EMID Beosztáskezelő néhány kattintással kezeli a teljes munkaidő-szervezést. Egy felületen tervezheted a műszakokat, követheted a szabadságokat, a lemondásokat, a műszakokra jelentkezést és a létszámigényeket – valós időben, naprakészen.

Az EMID segít megelőzni a túlterhelést, figyel a munkaügyi szabályokra, és biztosítja, hogy minden érintett mindig a saját, aktuális beosztását lássa.

Fő funkciók

Az EMID nem csak „egy beosztástáblázat”, hanem komplett beosztáskezelő központ

  • Több beosztás egyidejű kezelése (telephelyek, részlegek, osztályok)
  • Több műszaktípus támogatása (általános, váltott, folyamatos, rugalmas stb.)
  • Rugalmas beosztástervezés (Excel-import, műszak másolás)
  • Feltételekhez köthető beosztás (képesítés)
  • Munkaügyi megfelelőségre figyelmeztetés
  • Műszakigények és jelentkezések kezelése, jóváhagyási folyamatokkal
  • Átsorolások kezelése (oktatás, tárgyalás, eligazítás stb.)

A jól működő beosztás nem csak adminisztrációs kérdés – a napi működés stabilitása múlik rajta. Az EMID beosztáskészítője egyszerre gyors, rugalmas és megbízható. Így több idő marad a lényegre: az emberekre.

Jelenlétek

Valós idejű munkaidő-nyilvántartás

A vezetők, csoportvezetők és HR-esek egyetlen felületen követhetik nyomon a munkavállalók tényleges jelenlétét – percre pontosan, akár napi, heti vagy havi bontásban, fejlett szűrési lehetőségekkel.

Az EMID rendszer automatikusan összekapcsolja a beosztást a belépési adatokkal (QR-azonosítás, geolokáció, home office, helyszíni QR-kapu vagy elektronikus jelenlét), és azonnal jelzi az eltéréseket. Így nemcsak átláthatóbb a működés, hanem a munkaidő-nyilvántartás jogszabályi megfelelősége is biztosított.

A modulban a vezetők jóváhagyhatják vagy elutasíthatják a rögzített munkaidőt, valamint egy helyen láthatják az adott naphoz tartozó összes releváns információt. A rendszer automatikusan gyűjti és elemzi az adatokat, így a napi, heti vagy havi statisztikák és grafikonok egyetlen gombnyomással elérhetők.

Funkciók

Minden, ami a hatékony munkaidő-kezeléshez kell

  • Szabadságok kezelése és jóváhagyása – egyszerű leadás, gyors vezetői jóváhagyás
  • Munkaidő-jóváhagyás – egyénenként vagy csoportosan
  • Jelenlét sor megjegyzés - ezen keresztül biztosítjuk a kommunikációt mindkét irányba
  • Nem megjelent vagy későn érkező dolgozók jelzése
  • Munkaügyi szabálytalanságok figyelése és kijelzése
  • Csoportos jóváhagyás és elutasítás – tömeges műveletek egy kattintással
  • Részletes vezetői riportok és kimutatások – adatalapú döntéstámogatás
  • Összesítő statisztikák és exportok – bérszámfejtéshez vagy belső elemzéshez

Akár külsős felhasználókat is létrehozhat, és egyedi jogosultságokat rendelhet hozzájuk – például bérszámfejtőknek vagy külső szolgáltatóknak. A Jelenlétek modul az adminisztrációt egyszerűsíti, a hibákat kiszűri, és valós képet ad a munkaidő-felhasználásról.

Munkavállalói felület

Egy hely, ahol minden dolgozó naprakész a saját beosztásával kapcsolatban.

Minden munkavállaló a saját profiljában tekintheti át a beosztásait, a jelenléti ívét és korábbi napjait is. Innen rögzítheti az elektronikus jelenlétét, szabadságot igényelhet, és megtekintheti az adott naphoz kapcsolódó intézkedéseket, elutasításokat vagy jóváhagyásokat – megjegyzésekkel együtt. A profilból közvetlenül elérhető minden be- és kiléptetési mód — QR-azonosítás, geolokáció, home office, távoli (remote) jelenlét vagy QR-kapus beléptetés.

Ha a munkáltató jelentkezésalapú beosztásokat használ, a munkavállaló műszakokra is jelentkezhet, ezzel akár rugalmasan alakíthatja a munkaidejét.

A rendszerben a felhasználó csak azokat a projekteket, telephelyeket, osztályokat és beosztásokat látja, amelyekhez jogosultsága van.

Fő funkciók

A munkavállalói felület átfogóan támogatja a napi adminisztrációt, a beosztások kezelését és a jelenlétek pontos rögzítését.

  • Webes és mobilnézet – bárhonnan, bármikor elérhető
  • Elektronikus jelenlét vezetése
  • QR kódos online jelenlét- beléptetés helyszíni jóváhagyssal
  • Remote online jelenlét - beléptetés távoli jóváhagyással
  • Home Office online jelenlét - csekkolás önálló vezetéssel
  • Geolokációs online jelenlét - beléptetés engedélyezett területen belül
  • QR kapus online jelenlét - beléptetés kihelyezett okoseszközzel
  • Műszakokra való jelentkezés - a dolgozók maguk is választhatnak műszakokat
  • Beosztások megtekintése
  • Műszakokkal kapcsolatos információk megtekintése - leírások, dokumentumok
  • Szabadság nyilvántartás vezetése
  • Szabadság átfedés ellenőrzés – közvetlen kollégák szabadság tervének összehangolása
  • Megjegyzések és státuszok - minden intézkedés nyomonkövethető

A rendszer úgy vezeti a felhasználót, hogy még az elektronikus jelenlétet sem lehet hibásan kitölteni. Minden lépés logikus, egyszerű és automatikusan ellenőrzött. Egy felület, amit nem kell megtanulni – elég csak használni. Az EMID végigvezeti a felhasználót minden folyamaton, és gondoskodik róla, hogy semmi ne maradjon el.

Program bemutatása

Állunk rendelkezésre, hogy megmutassuk akár élőben is a program használatát.

+36 30 971 4682

Nagy kép