• Árak
  • Mire jó?
  • Kinek ajánljuk?
  • Mit nem javaslunk!
  • Mi a cél?
  • Mi a folyamat?
  • Miért hoztuk létre?
  • Demo
  • Megrendelés
  • Bejelentkezés
#info
Mit nem javaslunk?

Természetesen mindent lehet, amit az ÁSZF, továbbá a törvény megenged.

Amit mi nem szeretnénk és nem is javaslunk:

  1. Hogy maga az e-mail átvegye a weboldal szerepét
    1. Nem érdemes telerakni képpel egy levelet... Tegye meg inkább a weboldalán. Az e-mail megtekintői nem nézik végig a levelét. Próbálja ki, tegyen egy linket alulra, majd felülre és nézze meg, melyiket nyitják meg többen!
  2. Hogy az e-mail túl hosszú és bonyolult legyen. Érdemes úgy megírni a levelét, mintha Outlook programmal küldené.
  3. Az egybefüggő sok-sok mondatot. Bizonyított, ha kisebb egységekre osztja fel, el fogják olvasni a levelet, mert nem félnek nekikezdeni.
  4. A túl sok link használatát egy rövid szöveges üzenetben, mivel így könnyebben minősítik a szolgáltatók SPAM-nek.
  5. Tömeges levél kiküldésekor fájl csatolását. A "régi" módszerrel nincs kontrollja a melléklet felett, továbbá feleslegesen terheli a szervereket.
  6. A sok információ használatát egy levélben. Azaz sok képet, sok szöveget, sok linket. Az e-mail nem weboldal helyettesítésére való.
  7. RSS hírfolyam küldését, sajnos nem személyre szabott! Mennyivel jobb, ha "Kedves XY! Kérlek, tekintsd meg az új cikkemet: weboldal.linkje. Üdvözlettel:"
    1. Így nagyobb eséllyel olvassák a levelét
    2. Könnyebben mérhető az eredmény
    3. Weboldalán már bármit kirakhat
    4. Nem csak 4 sort lát a címzett pl.: G-mail.
    5. Amennyiben a képek letöltése ki van kapcsolva a címzettjénél, akkor levele szerkezetileg elveszíti a formátumát.
  8. A/B tesztelést
    1. Lehetetlennek tartjuk, hogy 100 levél kiküldése alapján reprezentatív módon eldönthető legyen, hogy A vagy B levél lesz-e eredményesebb, mivel a címzettek nem azonos időben nézik a leveleiket.
  9. Hogy olyan címzettnek küldjön levelet, aki nem szeretne többet kapni!
    1. Erre van némi ráhatásunk. Programunk ebben az esetben nem fogja engedni kiküldeni a levelet a címzettjének. (Természetesen, ehhez a címzettnek le kell iratkoznia.) Maga a leiratkozási lehetőség Öntől függetlenül a címzett rendelkezésére áll.
  10. Hogy ne foglalkozzon a levelek eredményességével!
    1. Igenis kell foglalkoznia! Kérdezze meg címzettjeit, mit szeretnének! Készítsen igényfelmérést!
  11. Hogy információhiányos weboldalra irányítsa a címzettjeit
    1. Amennyiben valaki klikkel az adott linkre, már érdeklődik! Ekkor érdemes annyi információval elárasztani, amennyivel csak lehet! Információéhség lesz úrrá azon, aki klikkel. Amennyiben nem rak ki semmit, csak egy figyelemfelkeltő képet és egy megrendelés gombot, akkor csalódottság érzése lesz úrrá a címzetten!



Emid - E-mail Information Database