• Árak
  • Mire jó?
  • Kinek ajánljuk?
  • Mit nem javaslunk!
  • Mi a cél?
  • Mi a folyamat?
  • Miért hoztuk létre?
  • Demo
  • Megrendelés
  • Bejelentkezés
#info
Az elektronikus kommunikáció folyamata – szerintünk

  1. Gondolkodás
    1. Dőljön nyugodtan hátra és gondolja át, mit is szeretne megvalósítani, mi lenne a célja
  2. Írja meg a levelét, készítse el a kérdőívét (elvi síkon)
    1. Olvasson utána, vesse be tapasztalatait
  3. Gondolja át, mikor mi történjen, milyen folyamatokat szeretne.

Pár gondolat például egy elégedettségi felmérés esetében:

  1. Jó lenne kiküldeni egy levelet, melyben szerepel egy elégedettségi kérdőív.
  2. Jó lenne, ha meg is tudnám köszönni a címzettjeimnek, hogy kitöltötték a kérdőívet.
  3. Jó lenne, ha a felmérést rendszeresen megcsinálnám.
  4. Jó lenne, ha a kérdőívemet kitöltők kapnának egy másik levelet is.
  5. Jó lenne, ha a levélben lenne egy újabb kérdőív.
  6. Jó lenne, ha szét is szedhetném a címzetteket érdeklődőkre és nem érdeklődőkre .
  7. Jó lenne megtudni, hogy az érdeklődést nem mutatók, miért nem érdeklődnek?
  8. Jó lenne, ha az érdeklődőknek más levelet is ki tudnék küldeni, rendszeresen, akár hetente, naponta.
  9. Jó lenne, ha a levelemet visszautasító címzett nem kapna újat tőlem.
  10. Jó lenne, ha mindez egy automatizált, örök körfolyamatban lenne, amibe az új címzettjeim is automatikusan bekerülnének.

#info

  1. Lépjen be a saját EMID oldalára
    1. Hozza létre a saját levélcsoportját, állítsa be a feladó adatait
    2. Másolja be a megírt leveleit, majd formázza meg igényei szerint
      1. Töltse fel fájljait, képeit
    3. Készítse el a kérdőíveket
    4. Rakja be a kérdőíveket a leveleibe
    5. Másolja be a címzetteket
      1. Tiltsa le azon címzetteket, akiknek nem szeretne levelet küldeni
    6. Küldje ki a leveleket
    7. Nézze meg a kiküldési adatokat, eredményeket
      1. Szabadon készítsen az exportált adatok alapján beszámolókat, kimutatásokat, grafikonokat

 



Emid - E-mail Information Database