Mi a cél?
Minden vállalkozás életében ez a legfontosabb kérdés. Nekünk megvan a célunk:
- Profittermelés - költséghatékonyan (létezik ilyen? IGEN!)
- Információ megszerzése, gyorsan és olcsón
- Hatékonyság növelése
- Statisztikákhoz, riportokhoz, beszámolókhoz egyszerű adatbeszerzés
- Szabadság érzése, korlátok nélkül (törvényes kereteken belül!)
- Reklámmentesség
- Időrabló tevékenységek minimalizálása
- Elégedettségi szintet manuálisan felmérni
- Személyre szabott információkat elküldeni a kollégáknak (külön leveleket írni)
- Fizetési értesítőt elkészíteni, külön kiküldeni
- A résztvevők tréningre szervezése, időpont egyeztetése manuálisan, egyénenként
- Információ bekérésekor nyomon követni, hogy ki nem adta még le a válaszát
- Kérdőív esetében kinyomozni, hogy ki nem adta még le a válaszát (ilyenkor általában mindenkinek elküldjük újra a levelünket, hogy aki még nem töltötte ki a kérdőívet, legyen szíves megtenni azt)
- Letisztítani/kifehéríteni az e-mail címeket
Ha most valaki megkérdezné, hogy több időnk van-e amióta az EMID-et használjuk, a válaszom egyértelműen az lenne, hogy NEM. Egy fontos különbség van persze, hogy olyan dolgokkal tudunk foglalkozni, ami valóban előreviszi a vállalkozás életét.